، بهترین برنامه های مسیریاب را برای گوشی های اندروید

 


وقتی به یک اپلیکیشن مسیریاب فکر می کنیم، معمولاً Google Maps به ذهن همه ما خطور می کند. چرا که گزینه ای است که بیشتر مردم استفاده از آن را توصیه می کنند. با این وجود، اگر نمی خواهید با Google Maps کار کنید گزینه های مختلف زیادی برای گوشی اندروید شما وجود دارد. در این مقاله، بهترین برنامه های مسیریاب را برای گوشی های اندروید بررسی خواهیم کرد. در انتها نیز به معرفی اپلیکیشن مستر بلیط جهت خرید بلیط هواپیما تهران ، قطار و اتوبوس می پردازیم.


WeGo

WeGo یکی از معدود رقبای جدی Google Maps در فضای برنامه مسیریاب است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و زیبا با گزینه های نقشه برداری در سراسر جهان است. می توانید نقشه ها را برای استفاده آفلاین در منطقه خود بارگیری کنید. این امر می تواند در مناطقی با آنتن دهی ضعیف بسیار مفید باشد. در این برنامه همچنین اطلاعات ترافیکی (در صورت موجود بودن) و نقشه های حمل و نقل عمومی را در دسترس خواهید داشت. همچنین می توانید با ذخیره مکان، بعدا به صورت سریع به آن دسترسی پیدا کنید. استفاده از این برنامه رایگان است. همچنین یک برنامه سازنده نقشه وجود دارد که می تواند نقشه ها را نیز برای شما تغییر دهد.

BackCountry

BackCountry Navigator یک برنامه مسیریاب عالی برای کوهنوردان است. با آن که هزینه آن بسیار بالا است، اما با استفاده از آن، تعداد زیادی از نقشه های توپوگرافی آفلاین را در اختیار خواهید داشت. این برنامه برای مکان هایی که سرویس های داده وجود ندارد، بسیار مناسب است. چند ویژگی سرگرم کننده نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. می توانید نقاط و نشانگرهای دلخواه خود را روی نقشه اضافه کرده و انواع مختلف مسیرها و موارد دیگر را مشاهده کنید. خرید برنامه باعث می شود به صورت نامحدود و بدون تبلیغات از آن استفاده کنید.

MapFactor

MapFactor یکی از گزینه های کم تر محبوب در زمینه برنامه های مسیریاب است. این برنامه شامل ویژگی های اصلی مسیریابی است و از OpenStreetMap استفاده می کند. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید نقشه های آفلاین را که ماهانه به روز می شوند، دریافت کنید. گزینه های نقشه اضافی نیز در برنامه وجود دارد، اما استفاده از آنها ممکن است هزینه بردار باشد. برخی از ویژگی های دیگر شامل جهت یابی صوتی، مسیریابی مرزی، حالت های دو بعدی و سه بعدی، تم های روزانه و شبانه و موارد دیگر است. این برنامه مسیریاب، همچنین از ده ها کشور در سراسر جهان پشتیبانی می کند. اپلیکیشن MapFactor رایگان با پرداخت درون برنامه ای است.

MapQuest

MapQuest طی سال ها، تجدید نظرهای متعددی در طراحی داشته است. با این حال، این اپلیکیشن همان سرویس قابل اعتمادی است که ما از روزهای قدیم می شناسیم. ویژگی هایی مانند به روزرسانی در ترافیک (در صورت وجود)، مسیریابی مجدد بر اساس ترافیک و خدماتی برای یافتن بنزین ارزان در این برنامه وجود دارد. در صورت خراب شدن اتومبیل خود، می توانید از این برنامه برای تماس با امداد جاده ای استفاده کنید. با این وجود، MapQuest به اندازه Google Maps یا GasBuddy برای یافتن بنزین ارزان خوب نیست.

اهمیت سفر


Waze 

یکی از بهترین برنامه های مسیریاب مسیریاب جغرافیایی بر پایه GPS است که برای گوشی‌های هوشمند طراحی‌شده است. این برنامه در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل خریداری شد. همچنین در همان سال در کنگره‌ی جهانی موبایل، جایزه‌ی بهترین برنامه موبایل را کسب کرد. این برنامه‌ی رایگان برای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز و iOS در دسترس است.

ویز را میتوان بهترین مسیریاب برای اسنپ معرفی کرد که میتواند جایگزین مناسبی برای مسیریاب اسنپ رانندگان باشد.به دلیل داشتن اطلاعات دقیق ترافیکی ، بهترین و سریع ترین مسیر را برای رانندگان اسنپ فراهم میکند و با سخن گوی فارسی به راهنمایی دقیق رانندگان می‌پردازد.

برنامه Waze تنها به شما درزمینه‌ی ترافیک کمک نخواهد کرد بلکه، رستوران‌ها، موزه­ها و پمپ‌بنزین‌ها را هم نمایش می‌دهد. هنگامی‌که به یک حادثه نزدیک شوید، یک پنجره‌ی کوچک بازشده و می‌توانید برای دیدن اطلاعات کامل‌تر روی آن کلیک کنید. می‌توانید تراکم ترافیک را گزارش کنید و حتی از ترافیک عکس بگیرید.


http://nica.fizyka.pw.edu.pl/do/view/Sandbox/Tmrbilit

Comments

  1. رایا استور، یه عنوان بزرگترین مرکز فروش باطری گوشی موبایل، باتری های جدید و اصل را با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند. تمامی باتری های تلفن همراه فروشگاه اینترنتی رایا استور لیتیوم یونی و اورجینال بوده و با قیمت ارزان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.
    https://rayastor.ir/

    ReplyDelete

Post a Comment